Інформаційна кампанія з державного ринкового нагляду
Продукція без ризику: як Держпраці допомагає підтримувати стандарти безпеки
Навіть у складні часи повномасштабної війни потреба у нехарчовій продукції серед українських споживачів залишається високою.
Нехарчова продукція, від робочого устаткування до засобів особистого захисту, є необхідною для підтримки щоденної праці і забезпечення безпеки та вимагає наразі особливої уваги до якості й надійності.
З огляду на це, ключове завдання державного ринкового нагляду в критичний час – гарантувати, що кожен громадянин може придбати та безпечно використовувати нехарчову продукцію без ризику для здоров’я. Це вимагає від суб’єктів господарювання не тільки дотримуватися установлених стандартів якості, але й активної співпраці з органами ринкового нагляду для ідентифікації та усунення потенційних небезпек.
Відповідаючи на ці виклики, Держпраці ініціює нову інформаційну кампанію з державного ринкового нагляду.
Мета кампанії – не лише інформувати виробників та розповсюджувачів про їх обов’язки та відповідальність, але й активізувати їх участь у процесі самоконтролю та забезпечення безпеки своєї продукції.
Під час запланованих роз’яснювальних заходів Держпраці надасть вичерпну інформацію про вимоги до нехарчової продукції, акцентуючи на важливості випуску на ринок лише тих товарів, які повністю безпечні для кінцевого споживача.
Завдяки зусиллям Держпраці та відповідальності бізнесу ризик потрапляння на ринок неякісної або небезпечної продукції мінімізується.
Детальніше на сайті Держпраці http://surl.li/qkweu